Vaajakoskentien ylikulkusillan kevytväylä kapenee päivisin loppukuun ajaksi

14.8.2017

Jyväskylän Energian urakoitsija uusii kevytväylällä Vaajakoskentie 1:n kohdalla Tourulassa junaradan ylikulkusiltaan kiinnitettyjen vesijohtoputkien kannakkeet.

Putkien kiinnityksissä käydään läpi myös vaarnalevyt ja tehdään tarvittava paikkamaalaus. Työ alkaa tiistaina 15.8. kello 8 liikennemerkkien ja turva-aitojen pystytyksellä. Urakka vaatii junaradalla lyhyen jännitekatkon.

Ylikulkusillan kautta pääsee työmaan ohi jalkaisin tai pyörää taluttaen. Kevyen liikenteen väylä kapenee noin 1,5 metriin väylällä liikkuvan nosturin työskentelyn takia. Myös sillan alittavaa kevyen liikenteen väylää saatetaan joutua ajoittain kaventamaan. Työmaasta kertovien liikennemerkkien ja aitojen lisäksi alueella on tarkoitus käyttää tarvittaessa liikenteenohjausta.

Työ valmistuu elo-syyskuun vaihteessa. Yöajaksi työmaarakenteet pyritään liikkujien turvallisuuden takaamiseksi poistamaan.

Kartta: http://www.jyvaskylanenergia.fi/vaajakoskentien-ylikulkusillan-tyomaa-elokuu-2017

Lisätietoja:
Aikataulut ja työmaan järjestelyt: Urakoitsija: Destia: Jaakko Taipale, työpäällikkö, p. 040 350 1539, jaakko.taipale@destia.fi

Rakennuttaja: Jyväskylän Energia –yhtiöt: Ilkka Rouniola p. 050 465 7164 ilkka.rouniola@jenergia.fi ja Jussi Minkkinen p. 040 352 9869 jussi.minkkinen@jenergia.fi