Muuratsalossa saneerataan vesijohto- ja jätevesiverkkoja

5.7.2017

Jyväskylän Energia uusii vesijohtoja ja venttiileitä sekä jätevesiviemäreitä ja -kaivoja Muuratsalossa 10.7.–30.9. välisenä aikana. Töitä tehdään arkisin n. klo 7-16. Alueen asukkaille tulevat mahdolliset haitat pyritään minimoimaan.

Saneerauskohde sijoittuu Muuratsaloon Alvar Aallon tielle, Jänistielle, Metsopolulle, Vuorilahdenkadulle sekä Rengaskadulle. Tarkemmin saneerausalue selviää oheisesta kartasta: http://www.jyvaskylanenergia.fi/filebank/2622-muuratsalo.png

Työt on tarkoitus aloittaa maanantaina 10.7., kuitenkin viimeistään viikon 29 aikana. Arvioitu päättymisaika on 30.9.2017. Päivittäinen työaika on klo 7-16. Tulevista vesikatkoista tiedotetaan normaalisti ennakkoon vähintään kaksi vuorokautta aikaisemmin sekä tiedotepalvelun kautta että suoraan niille kiinteistöille/kotitalouksille, joita katko kulloinkin koskee.

Uusimistyötä tehdään niin sujutustekniikalla kuin auki kaivamalla. Tonteille voi ajaa normaalisti, muutamia hetkellisiä häiriöitä lukuun ottamatta. Paikallisbussin liikennöintiin saneeraustyöllä ei ole vaikutusta.

Urakoitsija: Oteran Oy, työmaapäällikkö Teemu Liukkonen, p. 050 382 3294, teemu.liukkonen@oteran.fi

Rakennuttaja: Jyväskylän Energia, Tero Poikonen, p. 040 651 4854, tero.poikonen@jenergia.fi
sekä iltaisin ja viikonloppuisin Jyväskylän Energian käyttökeskus, p. 014 366 4040