Kaukolämpötyömaa muuttaa liikennejärjestelyjä Väinönkadun ja Yliopistonkadun risteyksessä

27.6.2017

Jyväskylän Energia korjaa kaukolämpöverkkoa Yliopistonkadun ja Väinönkadun risteyksessä tiistaina 27.6. klo 19.00 alkaen. Työn on arvioitu kestävän maanantaihin 3.7. asti. Korjaustyöt aiheuttavat väliaikaisia liikenne- ja linja-autopysäkkijärjestelyjä.

Linja-autot ja muut suurikokoiset ajoneuvot eivät mahdu kääntymään Yliopistonkadulta Väinönkadun suuntaan. Väinönkatua Kauppatorin suuntaan ajavat linjat ohjataan Harjukadun kautta kulkevalle kiertoreitille. Samalla Väinönkadun varressa sijaitsevat pysäkit Kauppatori 11 ja Kauppatori 12 jäävät työn ajaksi pois käytöstä ja niille viedään poikkeusjärjestelystä kertovat tiedotteet. Korvaavana pysäkkinä toimii Yliopistonkadulla Lyseon kohdalla sijaitseva kaukoliikenteen Kauppatori 2 –pysäkki.

Kartta: http://www.jyvaskylanenergia.fi/filebank/2615-Vainonkatu_Yliopistonkatu_kaukolampotyot.jpg

Työmaan järjestelyt ja aikataulut: Kaukolämpöurakoitsija, KVL-tekniikka Oy, projektivastaava, Mikko Kinnunen, mikko.kinnunen@kvl-tekniikka.fi tai p. 010 2195267.

Rakennuttaja: Jyväskylän Energia Oy, projektipäällikkö Harri Kaakinen, harri.kaakinen@jenergia.fi tai p. 050 591 0407 (tavoitettavissa varmimmin arkisin klo 8-16).