Ota yhteyttä

Hulevesiliittymistä hyvityslaskuja

25.1.2018

Vuoden alusta hulevesien kokonaishallinta siirtyi Jyväskylän Energialta Jyväskylän kaupungille. Palautuskelpoisen hulevesiliittymän omistaville asiakkaille lähetetään tämän tai ensi viikon aikana hyvityslaskut.

Hulevesien kokonaishallinta on siirtynyt 1.1.2018 alkaen Jyväskylän Energialta (JE) Jyväskylän kaupungille. Tästä johtuen JE on irtisanonut kaikki huleveden liittymissopimukset marras-joulukuussa asiakkaille lähetettyjen irtisanomiskirjeiden mukaisesti.

Palautuskelpoisen hulevesiliittymän omistaville asiakkaille lähetetään tämän tai ensi viikon aikana hyvityslaskut. Hyvityslaskussa on ohjeistus kuinka toimia palautuksen saamiseksi ja milloin palautukset maksetaan asiakkaille. Tiedot, joita laskulla pyydetään JE:lle toimittamaan, voi toimittaa asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelu palvelee numerossa 014 366 4010 ma-su 24h/vrk.

 

 

 


Kommentit ilmestyvät moderoinnin jälkeen. Kommenteissa ei saa rikkoa lakia eikä viestinnän hyviä tapoja.

Kommentoi "Hulevesiliittymistä hyvityslaskuja"

Antamaasi sähköpostiosoitetta ei julkaista sivustolla.

Anna osoite täydellisessä muodossa (esim. http://www.oma-osoite.com)

 

Haluan saada tiedon uusista kommenteista antamaani sähköpostiosoitteeseen.

  ______    ______   _    _      ___      _  __  
 /_   _//  /_   _// | |  | ||   / _ \\   | |/ // 
   | ||     -| ||-  | |/\| ||  / //\ \\  | ' //  
  _| ||     _| ||_  |  /\  || |  ___  || | . \\  
 /__//     /_____// |_// \_|| |_||  |_|| |_|\_\\ 
 `--`      `-----`  `-`   `-` `-`   `-`  `-` --` 
                                                 
 
 

2 kommenttia "Hulevesiliittymistä hyvityslaskuja"

Timo Kortelainen 30.1.2018 11.54

Hyvityslaskussa ollut "ohjeistus" kuuluu kokonaisuudessaan:" Hyvitys palautetaan tilillenne, mikäli ilmoitatte tilitietonne ennen eräpäivää. Muutoin palautus maksuosoituksena." Ei mainintaa siitä, minne tilitiedot pitää ilmoittaa, mitä maksuosoitus vastaanottajan kannalta tarkoittaa ym. Ei mielestäni kovin kattava ohjeistus hyvästä puhumattakaan.

Jyväskylän Energia 30.1.2018 12.10

Hei Timo, kiitos palautteestasi! Vastasimme sinulle sähköpostitse, mutta tässä vielä vastaus tännekin.

Laskuille ei valitettavasti ole mahdollista saada pitkiä ohjetekstejä ja siksi käytämme hyvityslaskuilla vakiotekstiä.

Tilitiedot voi ilmoittaa laskulla mainitun asiakaspalvelumme yhteystietojen kautta (p. 014 366 4010). Voit tehdä ilmoituksen myös sähköpostilla (asiakaspalvelu@jenergia.fi) tai verkkoviestillä täällä nettisivuillamme (esim. etusivun Ota yhteyttä -painikkeen kautta). Mikäli meillä ei ole palautuspäivänä tiedossa tilinumeroa, palautamme liittymismaksun maksuosoituksena. Maksuosoitus eli rahalähetys tarkoittaa sitä, että lähetämme palautuksen Osuuspankkiin, josta lähetyksen voi lunastaa lähetysilmoituksen saatuaan. Pankin lähettämässä ilmoituksessa on lisätietoja palautuksen lunastamisesta.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa!